Inni kupili również
Zestaw szkoleń "Sesja profesora"
Zestaw szkoleń "Sesja profesora"

299,00 zł

szt.
Układanka logiczna
Układanka logiczna

26,00 zł

szt.
Pakiet książek "Efektywna nauka"
Pakiet książek "Efektywna nauka"

188,00 zł

Cena regularna:

198,00 zł

Najniższa cena: 149,00 zł
szt.
Notatnik efektywnej nauki metodą Cornella
Notatnik efektywnej nauki metodą Cornella

49,00 zł

Cena regularna:

89,00 zł

Najniższa cena: 49,00 zł
szt.
Pakiet: Notatnik efektywnej nauki + szkolenie
Pakiet: Notatnik efektywnej nauki + szkolenie

89,00 zł

Cena regularna:

238,00 zł

Najniższa cena: 149,00 zł
szt.
Zestaw szkoleń "Formalności z głowy"
Zestaw szkoleń "Formalności z głowy"

299,00 zł

szt.
Producenci
Promocje
Pakiet książek "Efektywna nauka"
Pakiet książek "Efektywna nauka"

188,00 zł

Cena regularna: 198,00 zł

Najniższa cena: 149,00 zł
szt.
Pakiet 2: Książka, Notatnik + 2 szkolenia
Pakiet 2: Książka, Notatnik + 2 szkolenia

299,00 zł

Cena regularna: 487,00 zł

Najniższa cena: 299,00 zł
szt.
Notatnik efektywnej nauki metodą Cornella
Notatnik efektywnej nauki metodą Cornella

49,00 zł

Cena regularna: 89,00 zł

Najniższa cena: 49,00 zł
szt.
Pakiet: Planer, szkolenie + zakreślacz
Pakiet: Planer, szkolenie + zakreślacz

129,00 zł

Cena regularna: 254,90 zł

Najniższa cena: 254,90 zł
Pakiet: Notatnik efektywnej nauki + szkolenie
Pakiet: Notatnik efektywnej nauki + szkolenie

89,00 zł

Cena regularna: 238,00 zł

Najniższa cena: 149,00 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Pytania i odpowiedzi

 Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

1. Jak sprawdzić dostępność produktów?

 Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@bestbrain.pl lub telefonicznie: 502 922 442
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@bestbrain.pl lub telefonicznie: 502 922 442
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

2. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich aktualnych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

3. Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

4. Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

5. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

6. Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 502922442 lub mailowo sklep@bestbrain.pl

7. Co zrobić jeśli złożyłem błędne zamówienie?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 502922442 lub mailowo sklep@bestbrain.pl

8. Co mam zrobić jeśli może zamówienie przyszło uszkodzone?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 502922442 lub mailowo sklep@bestbrain.pl

9. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Zwrotowi nie podlegają produkty cyfrowe w przypadku których została wyrażona zgoda na natychmiastowe rozpoczęcie wykonywania Usługi. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium